måndag 28 januari 2008

Kräkisen är ingen lek

Börjar äntligen återhämta mig efter helgens vidriga kräksjuka. Det var säkert 3 år sen sist, och jag hoppas det dröjer än längre innan den visar sitt fula tryne hos mig igen. Till saken hör att jag verkligen har kräkfobi. Haft det sen jag var liten, och det har liksom aldrig gått över. Trots att när man väl tagit sig förbi denna hemska upplevelse ännu en gång, kan konstatera att ja, ja man överlever det också, även om det verkligen är vidrigt, så kommer den med all säkerhet att infinna sig igen. Fobin alltså. Fick avstå företagets konferens i fjällvärlden, och nu ligger jag hemma i soffan och tittar ut på det fina vädret. Vetskapen om hur fantatiskt det är att vara frisk och kunna äta normalt är otroligt stark. Hurra för livet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt, då slapp du åka på konferens med allt vad det innebär....