tisdag 18 januari 2011

Välkommen !!


Han är här nu, vår nye lille prins. Han som lurade oss alla att han var en tjej. Jag tittar förundrat in i hans små glipande ögon som tittar upp ibland. Vart har du varit? Vem är du? Tänk nu är du här hos oss. Fast han har inte landat riktigt ännu. Han är i det där mittemellan landet ser det ut som. Det okända. Här fast ändå inte.
Om någon dag när jag samlat mig lite mer ska jag berätta om förlossningen. Tills dess får ni bara titta på honom och förundras ni också.

3 kommentarer:

Yogamamma sa...

men åh vilken fin kille! Stort, stort grattis! Kram från mig

Anna ser dej sa...

Vackaste lilla skrutt, så häftigt! Och så häftigt det var att höra din berättelse om hur det gick när han kom till världen... Det ska bli underbart att träffa er! Kram och kärlek

Borgarbrackan sa...

Tack snälla ni! Kramar