söndag 25 januari 2009

5 månader idag


är han våran fantastiska lilla kille. Helt otroligt hur fort tiden gått.
Det känns som igår, men ändå en evighet sedan. Har vi inte haft honom alltid? Kärleken är nu så enorm, så självklar. Så omkullkastande. Så gränslös.
När våra ögon möts, och jag kan spegla mig i hans glitter så går hjärtat nästan sönder. När jag matar honom och hans ena hand löper utmed min, så försiktigt, försiktigt, kan jag känna hans sammetslena hud. Jag vill krama honom som en stark boaormsmamma. Hålla honom där för alltid. Skydda honom från allt ont och läskigt.
Han är ett verkligt under som jag är så enormt tacksam för.
Tiden står fortfarande stilla när våra ögon fastnar i varandra. En evig kärlekshistoria.

5 kommentarer:

Yogamamma sa...

Grattis till 5 månaders-killen.
Och grattis till dig, som firar 5 månader som mamma. Hipp hipp hurra!

Borgarbrackan sa...

Stort tack !!! KRAM

Catwoman sa...

Vilken söt palt, har han tintin-lugg? Härligt att läsa om alla utvecklingar (å invecklingar) som händer... njut, kram

Borgarbrackan sa...

Tusen tack !! Ja lite tintin mitt på huvudet faktiskt;-)

Anna ser dej sa...

Grattis i efterskott till familjen och Noel! Han är så fin, er skrutt, som börjar bli så stor! Kramar