fredag 5 juni 2009

Hantverksgissel - del 2

- Ja, jag ringer ang leveransen av friggeboden som vi skulle få den här veckan..
- Hmmm, ja just det ja...(prasslar med papper) vi ska se här, jag ska kolla i mina papper...
- Ja vi skulle ju behöva veta när den kommer eftersom vi inte kommer att kunna vara där själva.
- Va?? Ska ni inte vara där själva?
- Nej, vi åkte ju 110 mil för två veckor sen när vi skulle ha fått den..
- Hmm ja just det. Ja vi har ju haft så mycket problem med våra leveranser..

- Jo, fast allvarligt talat, det är ju inte riktigt mitt problem som kund. Jag köper ju den tjänsten av er.
- Va sa du ??? Mycket arg ton
- Jo jag sa att..
- Vet du, jag behöver inte ta sån här skit. Vi skiter i det här.
Klick

Sverige har tydligen inte tillräckligt många hantverkare.

2 kommentarer:

Catwoman sa...

-hehehe.. dags för slott och koja istället...;)

Borgarbrackan sa...

Ja, eller en riktigt arg Sverker kanske man kan bussa på dem..;-)