tisdag 18 november 2008

Hemma i regnet

Idag är en sån där dag, när jag känner rastlöshet i kroppen. Vill göra så mycket. Vädret begränsar något. Plus att vi är lite förkylda, både jag och Noel.
Fastnar i datorn, för att bara göra det där lilla. Surfar runt på den ena knasigheten efter den andra. Får ändå en del gjort. Hinner skicka de där mailen till gamla vänner som jag inte hört av på länge. Letar runt på internet efter bra tips på aktiviteter med bebbar. Barnvagnsbio hade ju varit kanon en sån här dag. Måste testas. Noel ligger mestadels bredvid mig i soffan på sin sköna, gröna filt. Ibland får jag ångest och undrar över om han känner att jag inte bryr mig om honom när jag ägnat mig åt burken ett tag? Ännu ett av mina orosämnen som mamma...

2 kommentarer:

Anna ser dej sa...

Jag tror att Noel njuter av sin fina mamma som ägnar honom mycket uppmärksamhet. Och kanske också av att få vara lite för sig själv ibland:D Kram!

Borgarbrackan sa...

Ja man hoppas ju att han känner det. Thanks Bejby. Puss