tisdag 25 augusti 2009

1 år, 3 timmar, 10 min gammal..




Jag har hela dagen mellan varven gått tillbaka i tankarna, till precis exakt 1 år sen. Hur det kändes med värkarna. Vilka tankar jag hade. Hur det var. Det är svårt. Det är lite som ett töcken de där. Kvar i en omhuldad glasbubbla, som är svår att helt tränga igenom nu.
1 år idag. Vår älskade lilla kille. Den kärlek du väckt inom mig visste jag inte att jag kunde känna. På det viset. Du är glad nästan jämt. Envis som tusan. Övar på allt som verkar svårt. Går sedan ett par veckor tillbaka, som en liten, liten Frankenstein. Du charmar alla som kommer i din väg. Du har blivit en liten mammagris på sistone. 2 dagar gammal på dagis.
GRATTIS. Vår solstråle. Vår 1 åring. Vår minsta älskling.

2 kommentarer:

Yogamamma sa...

Grattis till lillkillen! Grattis till dig, ett år som mamma, det är STORT!

Borgarbrackan sa...

Tack snälla !!